15 Σεπ 2012

Καμβάς με λινάτσα και λευκό αστερία


Μιας και μπήκαμε στο Φθινόπωρο είπα να φυλάξω
 ότι κοχύλια - αστερίες υπάρχουν στο γραφείο μου αλλά μόλις είδα τον αστερία αυτό μπήκα στον πειρασμό να δημιουργήσω κάτι καλοκαιρινό μιας και το καλοκαιράκι μας κάνει ακόμη παρέα και ιδού !

...και η προαιρετική εκδοχή.

Υλικά :
  • καμβάς 18 x 29 cm
  • λινάτσα φυσικού χρώματος
  • λευκό αστερία
  • βαμβακερό λεπτό σπάγγο
  • διάφανη υγρή κόλλα πολλαπλών χρήσεων Pritt  
  • θερμοκόλλα σιλικόνης
  • ψαλίδι
  • μανταλάκι
Προαιρετικά :
  • 4 λευκές αχιβάδες

Βήμα 1ο :
- Κόβουμε την λινάτσα σε τέτοιο μέγεθος ώστε να καλύπτει όλο το καμβά και τα πλαϊνά του 
Βήμα 2ο :
- Απλώνουμε την κόλλα σε όλη την επιφάνεια του καμβά εκτός από τα πλαϊνά του 
Βήμα 3ο :
- Απλώνουμε το κομμάτι λινάτσας και τοποθετούμε το καμβά συμμετρικά (με το μάτι) πάνω στην λινάτσα και αφήνουμε να στεγνώσει η κόλλα
Βήμα 4ο :
- Κόβουμε αφήνοντας περίπου 2 - 3 χιλιοστά (με το μάτι) στην γωνία του καμβά (δεν το διπλώνω όπως διπλώνουμε τα δώρα γιατί θέλω οι γωνίες της λινάτσας πάνω στο καμβά να είναι ομοιόμορφες)
- Εφαρμόζουμε το ίδιο και στις υπόλοιπες γωνίες
Βήμα 5ο :
- Κολλάμε πρώτα τις 2 ίδιες πλευρές με την θερμοκόλλα σιλικόνης (μπορείτε και με την υγρή κόλλα αλλά για πιο γρήγορη λύση προτίμησα την θερμοκόλλα σιλικόνης)
Βήμα 6ο :
- Κολλάμε το μικρό κομμάτι λινάτσας (αριστερά)
- Κόβουμε στην ευθεία του καμβά μας το κομμάτι λινάτσας που περισσεύει τόσο όσο να καλύψει το κομματάκι λινάτσας που κολλήσαμε προηγουμένως   
 Το αποτέλεσμα θα είναι αυτό
Βήμα 7ο :
- Κόβουμε 3 κομμάτια από το σπάγγο τόσο ώστε να καλύψει περιμετρικά το καμβά μας
- Κολλάμε ταυτόχρονα με την θερμοκόλλα σιλικόνης και τα 3 κομμάτια του σπάγγου μας περιμετρικά του καμβά
Βήμα 8ο :
- Κολλάμε τον αστερία στο κέντρο με την θερμοκόλλα σιλικόνης και είναι έτοιμο !

Προαιρετικά :
- Κολλάμε τις αχιβάδες στις γωνίες με την θερμοκόλλα σιλικόνης.


                                                             
          Καλές δημιουργίες !    

10 σχόλια:

  1. Καλώς βρεθήκαμε...πολύ μου αρέσουν οι δημιουργίες σου ειδικά αυτές με τη λινάτσα.Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς όρισες στο blogοσπιτάκι μου Κατερινάκι χαίρομαι που σου αρέσουν, ομολογώ οτι η λινάτσα είναι το αγαπημένο μου υλικό για κατασκευές.

    Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε καλωσορίζω στην παρέα. Χαίρομαι που σε βρήκα. Βλέπω οτι αγαπάς και εσύ την λινάτσα. Αγαπημένο μου υλικό. Να είσαι καλά καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χάρηκα GINA μου !
    Χαίρομαι ιδιαίτερα που η παρέα μεγαλώνει !
    Καλώς όρισες και εσύ στο blogοσπιτάκι μου.

    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειναι ολα υπεροχααααα!!!!θελω να φτιάξω προσκλητηριο σε στυλ παπυρο αλλα με λινατσα.ειναι εύκολο να το κοψω στις διαστάσεις που θέλω η θα νου χαλάει κ θα βγαίνουν οι ίνες στο πλάι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα, φίλη μου χαίρομαι που σου αρέσουν ! Όσο για το προσκλητήριο οι άκρες που ξεφτίζουν θα δώσουν έμφαση στο πάπυρο-προσκλητήριο, βέβαια μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη λινάτσα που έχει πιο πυκνή πλέξη και το ξέφτισμα δεν θα είναι τόσο έντονο.
    Νομίζω ότι υπάρχει και κάποιο σπρέι σαν κόλλα που σταθεροποιεί την λινάτσα και δεν ξεφτίζει.
    Δεν έχω δοκιμάσει κάτι ανάλογο. Ελπίζω να σε διαφώτισα. Θα χαρώ να λάβω νέα σου για την εξέλιξη του προσκλητηρίου σου.
    Καλό απόγευμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα!!!Μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου ιδιαίτερα αυτή με τη λινάτσα!!Μπράβο σου ! Μου δίνεις ιδέες να φτιάξω κάτι για τη μητέρα μου που λατρεύει τους αστερίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Κρίστυ μου, χαίρομαι που σου αρέσουν οι δημιουργίες μου και χαίρομαι που εμπνεύστηκες μέσα από αυτές! Η λινάτσα είναι αγαπημένο υλικό, μπορείς να φτιάξεις τα πάντα! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Hi,great blog post. Infos are very usefull and saves me huge amount of time which I spend on something else instead of searching posts like this Xtrasize Thank youThat is what I am talking about. booked marked indeed!http://realcemasculinobr.com/xtrasize/


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω πως γίνεται να μην ξεφτιζει η λινατσα. Όχι μόνο στο παράδειγμα με τον καμβά, γενικότερα. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δράση Ελληνίδων Bloggers

Κουμπαράδων συνέχεια !

ΡΟΛΟΓΙΑ!!!