24 Ιαν 2013

Διαγωνισμός φωτογραφίας με τα κατοικίδια μας

Καλησπέρα φίλες μου !!!  
Τις τελευταίες μέρες λόγω των αυξημένων υποχρεώσεων μου χάθηκα από το "σπιτάκι" μου και από την blogογειτονιά με αποτέλεσμα να μην προλαβένω καν να κάνω την καθιερωμένη βόλτα από τα "σπιτάκια" σας. 
Να ξέρατε πόσο μου λείψατε !  
Τις τελευταίες μέρες εντόπισα ένα υπέροχο φιλοζωικό blog 
με ένα υπέροχο διαγωνισμό φωτογραφίας !
Το consept του διαγωνισμού δεν είναι άλλο από τις γλυκές φωτογραφίες
 των κατοικίδιων μας!

Γι αυτό μην κάθεστε, ψάξτε τις φωτογραφίες στο κινητό σας, στον Η/Υ, στην
 φωτογραφική σας μηχανή !

Η δική μου συμμετοχή θα είναι με τα γατάκια μου!
1. & 2. Μαμά και ο υιός που θηλάζει !
3.Ο Ψιψινογατούλης μεγάλωσε και μας βγάζει την γλώσσα!

Καλές Δημιουργίες !

5 σχόλια:

  1. μπραβο σου που αγαπας τα ζωα

    σε περιμένω στο σπιτάκι μου να μου λες την άποψή σου για όσα κάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα γατάκια!!!Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!Τί κουκλάκια πού είναι!!Ελαβα καί εγώ μέρος μέ τόν γάτο μου τόν Θανασάκη!!Καλή μας επιτυχία!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι χαριτωμένα τα γατάκια σου! Δυστυχώς έχασα προσφάτως το δικό μου γάτο, έπειτα από 16 χρόνια που ήταν μέλος της οικογένειας (τουλάχιστον, έφυγε "πλήρης ημερών")... Προς το παρόν, δεν έχω κατοικίδιο, οπότε δεν μπορώ να λάβω μέρος στο διαγωνισμό που προτείνεις. Εύχομαι όμως καλή επιτυχία σε εσένα! Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Παρατηρητής

    Λατρεύω τα ζώα, με αδυναμία στις γατούλες! Φιλιά

    @ Wild rose

    Σ' ευχαριστώ πολύ ! Φιλάκια πολλά!

    @ DIMI

    Καλή μας επιτυχία DIMI μου, είδα τον γατούλη σου το Θανάση που ποζάρει περήφανα !

    @ Funky Monkey

    Λυπάμαι για τον γατούλη σου, εύχομαι σύντομα να αποκτήσεις νέο ζωαάκι! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δράση Ελληνίδων Bloggers

Κουμπαράδων συνέχεια !

ΡΟΛΟΓΙΑ!!!