22 Φεβ 2013

8 ιδέες για κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά


Στην καθημερινότητά μας χρησιμοποιούμε αντικείμενα που περιέχουν υλικά για για φτιάξουμε το πρωινό μας, τον καφέ μας, να συνοδέψουμε το φαγητό μας, αναψυκτικά μέχρι ακόμα και σνακ. Όλα αυτά τα υλικά μπορούν ανακυκλωθούν και να μεταμορφωθούν σε όμορφα αντικείμενα ποικίλης χρήσης.


Τα παρακάτω υλικά που χρησιμοποιώ είναι ενδεικτικά, με την φαντασία σας μπορείτε να φτιάξετε υπέροχες δημιουργίες !

Πάμε λοιπόν :
1. Έχετε γιαουρτάκι σε πήλινο; Μόλις το φάτε μην το πετάξετε γιατί με λίγα λευκά κοχύλια και σπάγκο, θα μεταμορφωθεί σε Πήλινο με λευκά κοχύλια και μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε :
- στο σαλόνι σας, να τοποθετήσετε λίγη άμμο και από πάνω ένα λευκό κερί.
- στη βεράντα σας, ως μίνι γλαστράκι ή ως πιατάκι για τα παχύφυτα και κακτοειδή.  
- στο γραφείο σας, να τοποθετήσετε διάφορα μικρά αντικείμενα όπως συνδετήρες, λάστιχα κ.α.


2. Μόλις η αγαπημένη σας μαρμελάδα τελειώσει μην πετάξετε το βαζάκι, κρατήστε το, με λίγο ύφασμα και σπάγκο θα μεταμορφωθεί σε μια  "Navy" μολυβοθήκη!


3. Φτιάξατε μια πατατοσαλάτα για τους καλεσμένους σας ή απολάυσατε την τελευταία κουταλιά μαγιονέζας με το ψάρι σας; Κρατήστε το γυάλινο βαζάκι με λίγο ύφασμα, κορδέλα και λουλουδάκια τσόχας θα μεταμορφωθεί σε μια Ανοιξιάτικη μολυβοθήκη!


4. Έχετε φέτα σε πλαστικό δοχείο; Μόλις τελειώσει μην το πετάξετε, με λίγο φελλό, ύφασμα, κορδέλα και λουλουδάκια τσόχας, θα μεταμορφωθεί σε Ανοιξιάτικο κουτί!


5. Σας αρέσει το ταχίνι με μέλι; Μόλις τελειώσει μην το πετάξετε, με λίγο σπάγκο και ξύλινες πασχαλίτσες, θα μεταμορφωθεί σε Μολυβοθήκη με πασχαλίτσες!


6. Έχετε πολλά περιοδικά και δεν ξέρετε τι να τα κάνετε; Το κουτί του καφέ είναι έτοιμο να τελειώσει; Φτιάξτε το καφέ σας κόψτε τις εικόνες που σας αρέσουν και τα άρθρα από τα περιοδικά, κρατήστε το κουτί από το καφέ και κολλήστε του τα άρθρα του περιοδικού, με λίγο σπάγκο και κουμπιά, θα μεταμορφωθεί σε Κουμπαρά από άρθρα περιοδικού με σπάγκο και κουμπιά!


7. Απολαύσατε την αγαπημένη σας βυσσινάδα; Μην πετάξετε το μπουκάλι γιατί με τα άρθρα του περιοδικού, με λίγο σπάγκο και κουμπιά, μπορείτε να το μεταμορφώσετε σε Ανθοδοχείο από άρθρα περιοδικού με σπάγκο και κουμπιά!


8. Έχετε φάει τα αγαπημένα σας πατατάκια; Μην πετάξετε το κουτί γιατί με λίγη τσόχα και λινάτσα, θα μεταμορφωθεί σε Κουμπαρά από λινάτσα και τριαντάφυλλα τσόχας!



Με αυτές τις κατασκευές θα πάρω μέρος στον διαγωνισμό Ανακύκλωσης του starhomecraft

Καλές δημιουργίες !

24 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΘΗ ΜΟΥ!!!!
    ΟΛΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ!!!!
    ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΕΙΧΑ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανθούλα μου όλες οι ιδέες σου μία και μί! Στο έχω ξαναπεί νομίζω πως τα υλικά που χρησιμοποιείς είναι όλα αγαπημένα μου και οι δημιουργίες σου μου φαίνονται πάντα πολύ οικείες...
    Το πήλινο με τα κοχύλια το έχω βάλει στο μάτι καιρό τώρα για αντιγραφή μόλις πιάσει το καλοκαιράκι... :)
    Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχες οι ιδέες σου! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίες ιδέες και τις έχεις υλοποιήσει όμορφα!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι αυτό που λέμε "και οι οκτώ ήταν υπέροχες" τέλεια αξιοποίησες τα διάφορα βαζάκια και κουτάκια!!!! Εξάλλου τα πάντα θέλουν μια δεύτερη ευκαιρία!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανεμορφες οι δημιουργίες σου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα είναι υπέροχα!!!κι εμένα μου αρέσει να ανακυκλώνω τα πάντα!!!!πανέμορφα!!!!καλή συνέχεια!!!!καλό σκ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Ανθή μου!Δέν σέ φτάνη καμμιά μας στίς μεταμορφώσεις!!Ολα είναι υπέροχα!!!!Πολύ όμορφες ιδέες όλες!!Μπράβο σου!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα φίλες μου, χαίρομαι που οι ιδέες μου σας αρέσουν και σας ευχαριστώ θερμά για τα καλά σας λόγια!
    Να έχετε μια όμορφη Κυριακή! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μύρισε Ανοιξη Ανθή και μόνο που είδα τις δημιουργίες σου κι ας είναι σε επανάληψη.
    Φιλάκια πολλά και Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολυ ομορφα ολα......αλλα ο κουμπαρας ειναι το κατι αλλο........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επανάληψη- ξεπανάληψη είσαι μέσα στο κλίμα της εποχής και του διαγωνισμού.
    Καλή επιτυχία να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η μια ιδέα ομορφότερη από την άλλη,έτσι τίποτα δεν παει χαμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα είχα ξαναδεί ένα ένα, αλλ΄αέτσι όλα μαζεμένα είναι πολυ΄εντυπωσιακά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανεμορφα ολα!!!Σε ευχαριστω που μου τα εστειλες αναλυτικα.Καλη επιτυχια!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το ένα καλύτερο από το άλλο Ανθή μου!!! Πολλά μπράβο, καταπληκτικές ιδέες!!!! Τι μου κάνετε, εσείς οι μπλογκοφιλενάδες μου... είχα που είχα πάντα μανία με την ανακύκλωση, αλλά τώρα τα ντουλάπια μου έχουν γεμίσει με άδειες συσκευασίες που περιμένουν...χαχαχα!!!
    Σε φιλώ Ανθή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια για τις πολύ ωραίες ιδέες,
    καλή επιτυχία !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μου αρέσουν πολύ όλες σου οι ιδέες! Επί τη ευκαιρία, Χρόνια Πολλά για την ημέρα της γυναίκας! Α, και κάτι άλλο! Στο σπιτάκι μου σε περιμένει βραβείο! Έλα να το παραλάβεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα φίλες μου σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια! Καλώς βρεθήκαμε και στις καινούριες φίλες μου!
    Να έχετε μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανθή όλα τα έργα σου είναι πανέμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στελλα αυτεσ οι ΙΔΕΕΣειναι [ΦΟΒΕΡΕΣ]













































































































    \


























    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δράση Ελληνίδων Bloggers

Κουμπαράδων συνέχεια !

ΡΟΛΟΓΙΑ!!!