8 Μαΐ 2016

My Fairy garden


Επιτέλους είναι έτοιμο!!!
Είχα καιρό στο μυαλό μου να φτιάξω ένα fairy garden (μικρογραφία κήπου).



Ξεκίνησα πρώτα από το σπίτι, είναι από γυάλινο βάζο και πολυμερικό πηλό (κρεμ, γκρι, ανοιχτό και σκούρο καφέ, κόκκινο, για το πράσινο της αναρριχώμενης τριανταφυλλιάς και ανακάτεψα πράσινο με λίγο σκούρο καφέ). 

Για τον τοίχο απλά άπλωσα το πηλό στο βάζο με τα χέρια και για την σκεπή έφτιαξα ένα κώνο από χαρτόνι τοποθετώντας σειρές από ορθογώνια κομμάτια πηλού για τα κεραμίδια.

Πριν ψηθεί τόνισα τις λεπτομέρειες με χρώματα παστέλ (κεραμίδια, τοίχος και πέτρες). Σειρά έχει το πηγάδι. Για να το φτιάξεις κάνε κλικ εδώ.  



Διαπίστωσα ότι η κλίμακα του πηγαδιού είναι λίγο μεγαλύτερη σε σχέση με το σπίτι έτσι αποφάσισα το σπίτι να είναι υπερυψωμένο. 
Για να γίνει αυτό χρησιμοποίησα μια κεραμική γλάστρα την οποία έσπασα και έβαψα με κρεμ ακρυλικό χρώμα. 


Άνοιξα τρύπες στην ζαρντινιέρα, έβαλα ελαφρόπετρα και μετά το χώμα. 
Τοποθέτησα και στερέωσα τα κομμάτια της πήλινης γλάστρας. 
Στην συνέχεια έφτιαξα σκαλοπάτια από βότσαλα. 


Χρησιμοποίησα κάκτους & παχύφυτα λόγω μεγέθους και λόγω αργής ανάπτυξης.
Στόλισα με μπεζ χαλικάκι, βότσαλα και πέτρες. 



                                                                                                  Καλές δημιουργίες ! 

22 σχόλια:

  1. Υπέροχη δημιουργία!!!! Γειά στα χέρια σου!!!!
    Χριστος Ανέστη και χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος ! Ευχαριστώ Μαριάννα μου !
      Καλή εβδομάδα να έχουμε! Φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Απλά υπέροχο Ανθή μου!!!
    Χρόνια σου Πολλά και Καλό ανθισμένο Μήνα σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χαρά μου!Χρόνια πολλά με υγεία !
      Καλό μήνα, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφος "ο μικρός κηπάκος" σου Ανθή, και με αρκετή δουλειά μέχρι να γίνει.... θα ομορφαίνει όμως πολύ τον χώρο που θα βρίσκεται!!!!! Καλή εβδομάδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Βίκυ μου μου πήρε αρκετό χρόνο γιατί έγιναν όλα τμηματικά, αλλά χαλάλι !! Δεν χορταίνω να το θαυμάζω!
      Καλή εβδομάδα !!!

      Διαγραφή
  4. Αααα.... είναι πανέμορφο!Τότε που ασχολούμουν με τον πολυμερικό πηλό το είχα δει το βιντεάκι και ήθελα κάτι να φτιάξω να το ενσωματώσω. Εσύ τα κατάφερες τέλεια. Μπράβο!
    Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Φιλία μου, είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι με τον πολυμερικό πηλό και ξετρελάθηκα!
      Εδώ και αρκετό καιρό ήθελα μια σύνθεση με κάκτους & τα παχύφυτα και το σπίτι με το πηγάδι ήταν ότι έπρεπε για να το στολίσω.
      Καλή εβδομάδα, Φιλιά πολλά !

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφο!! Χαίρομαι για την επίσκεψη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο μικρός σου κήπος είναι ένα μικρό έργο τέχνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου! Έχω αρκετά κακτοειδή που πρέπει να μεταφυτευτούν από άποψη χώρου και η σύνθεση αυτή μου έλυσε τα χέρια! Απόλαυσα την δημιουργία της!

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου! Αν μπορούσα να ζωγραφίσω θα μεταμόρφωνα ένα τραπέζι σαν το δικό σου για να το τοποθετήσω!

      Διαγραφή
  8. Υπέροχη δημιουργία! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πωπωπωωωωωωωω!!!! Απίστευτη κατασκευή!!!! Εύγε!!!! Κοίτα να δεις κι εγώ ανάρτηση για παχύφυτα έκανα! Καλό Σ/Κ εύχομαι

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χριστίνα μου! Μου αρέσουν πολύ οι κάκτοι & τα παχύφυτα και ή συγκεκριμένη σύνθεση ήταν "απωθημένο", φυσικά χαίρομαι με το αποτέλεσμα γιατί όσοι έρχονται στο σπίτι μου το χαζεύουν με ενθουσιασμό!!
      Τρέχω να δω την ανάρτηση σου ! Να περνάς καλά!! Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Λοιπόν έκανες ανάρτηση και δε πήρα χαμπάρι.. Είμαι στο κόσμο μου τέλος!
    Είναι καταπληκτικός ο κήπος!! Έχω δει διάφορα κατά καιρούς αλλά με εντυπωσίασε που έφτιαξες και πηγάδι!!! Το λάτρεψα όλο το προτζεκτ!!!! Φιλιά Ανθή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι απίστευτη φανταστική κατασκευή ....ένα κόσμημα λουλουδένιες.... πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αν ...μια λεξη μπορει για να εκφρασω αυτο που θελω ειναι...ονειρικο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δράση Ελληνίδων Bloggers

Κουμπαράδων συνέχεια !

ΡΟΛΟΓΙΑ!!!