12 Μαΐ 2013

Παλιά αντικείμενα


 Καλημέρα φίλες μου Χριστός Ανέστη ! 
Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις Άγιες μέρες του Πάσχα!



Χάθηκα για ακόμη μια φορά αλλά επανήλθα με την ιδέα της Ρένας Χριστοδούλου για τα παλιά αντικείμενα!

Η ιδέα άρεσε αυτή άρεσε και στην μαμά μου ήθελα να φωτογραφίσω τα παλιά σίδερα, τους μύλους του καφέ και το γουδί, αλλά δυστυχώς τα μετέφερε στο κτήμα. 
Παρατάυτα φωτογράφησα τα παρακάτω και ελπίζω να σας αρέσουν!

1. Σετ λικέρ
Πάντα θα θυμάμαι την μαμά να μου λέει "προσοχή μην σπάσεις τίποτα !"  

2. Ποτήρια μικρά
Σε αυτά τα ποτήρια έβαζε τον αγιασμό η γιαγιά μου.

                           
3. Ποτήρια μικρά - σφηνοπότηρα


4. πιάτα - σαλατιέρες
Η γιαγιά μου τα χρησιμοποιούσε ως σαλατιέρες



5. Φοντανιέρες
Πάντα ήταν γεμάτες με καραμέλες και σοκαλατάκια, φυσικά τα εξαφάνιζα σε χρόνο ρεκόρ !

6. βάζο
Αυτό το βάζο είδε η μαμά μου και το κέντησε και το έκανε κάδρο! 
(Υπόσχομαι σύντομα φωτό)

7. κούπες - κανάτες 
Οι κούπες - κανάτες για μπύρα από την Νυρεμβέργη.

8. Παλιές κλειδαριές
Οι κλειδαριές είναι αγοραστές, δεν είναι απίθανα τα παλιά κλειδιά ;

Καλές δημιουργίες !

5 σχόλια:

  1. Είναι όλα όμορφα και αγαπημένα τα παλιά σου αντικείμενα , καλή συνέχεια.
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα σου τα παλιά έχουν χρώμα και άρωμα από το παρελθόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΝΑ ΠΩ!!!!!!
    ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα όλα με ανεκτίμητη αξία. Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Θα χαρώ πολύ να διαβάσω το σχόλιο σου :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δράση Ελληνίδων Bloggers

Κουμπαράδων συνέχεια !

ΡΟΛΟΓΙΑ!!!